Masz pytania? Zostaw kontakt

Podaj dane, oddzwonimydo Ciebie i zorganizujemy pomoc fachowca.

Chcesz wezwać fachowca? Zadzwoń: 22 563 11 24

FAQ

  1. Kim są fachowcy pracujący dla nas?

    Od lat rozwijamy naszą sieć specjalistów: hydraulików, elektryków, ślusarzy, techników AGD, i wielu innych. Do naszej bazy trafiają najlepsi - sprawdzeni, wiarygodni i rzetelni fachowcy, pracujący po konkurencyjnych stawkach.

  2. Na czym polega gwarancja jakości?

    Naszą sieć fachowców budujemy od lat. Trafiają do nas specjaliści z polecenia, wyróżniający się profesjonalizmem, a my na bieżąco kontrolujemy ich pracę. Badamy opinie klientów, stosujemy badanie mystery shopping, robimy wszystko, aby mieć pewność, że współpracujemy z najlepszymi fachowcami, którzy traktują każde zlecenie jak najważniejsze.

  3. Jakie są koszty usługi?

    Już w pierwszej rozmowie telefonicznej z wybranym specjalistą dostaniesz informacje, z jakiego rzędu kosztami należy się liczyć. Niekiedy dopiero po przyjeździe specjalisty może się okazać, że problem jest bardziej złożony a zakres naprawy – większy, co też zwiększa koszty usługi. I w takiej sytuacji decyzja o zleceniu naprawy zawsze należy do ciebie, po rozważeniu jej opłacalności.

  4. Co się stanie, jeśli nie zdecyduję się na naprawę?

    Już w pierwszej rozmowie telefonicznej z wybranym specjalistą dostaniesz informacje, z jakiego rzędu kosztami należy się liczyć, a Ty decydujesz czy chcesz wezwać specjalistę. Niekiedy dopiero po przyjeździe fachowca można stwierdzić, że problem jest bardziej złożony i zakres naprawy – większy, co zwiększa koszty. I w takiej sytuacji decyzja o zleceniu naprawy zawsze należy do ciebie, po rozważeniu jej opłacalności. Jeśli zrezygnujesz wtedy z naprawy, jedynym kosztem jest opłata za diagnozę i przyjazd specjalisty.

  5. Dlaczego nie ma podanych kosztów usługi?

    Koszty tego typu napraw są trudne do określenia z góry, bo każda naprawa jest inna. Dlatego nie podajemy cennika na stronie, by nie prowadzać Cię w błąd. Już w pierwszej rozmowie telefonicznej z wybranym specjalistą dostaniesz informacje, z jakiego rzędu kosztami należy się liczyć.

  6. Co robić, jeśli jestem niezadowolony z usługi?

    Jeśli z jakichś przyczyn jesteś niezadowolony z usługi, koniecznie nam to zgłoś, najlepiej pisząc na adres: reklamacje@mondial-assistance.pl Opisz okoliczności, a my wyjaśnimy sytuację i skontaktujemy się z Tobą jak najszybciej. Zależy nam na tym, aby usługa w pełni odpowiadała Twoim oczekiwaniom.

Oszczędź swój czas

Dzięki naszym sprawdzonym fachowcom nie będziesz musiał martwić się awarią w Twoim domu.

Szybko i skutecznie

Bezzwłocznie obsłużymy Twoje zgłoszenie i wyślemy odpowiedniego fachowca.

Zaufanie i bezpieczeństwo

Nasi fachowcy to specjaliści w swoich dziedzinach. Gwarantujemy wysoką jakość wykonywanych usług.

  • Całodobowa pomoc 365 dni w roku
  • Szybka organizacja wizyty
  • Diagnoza już od 69 zł
  • Tylko sprawdzeni fachowcy
  • Najwyższa jakość usług
  • Wieloletnie doświadczenie
  • Gdy zlecasz naprawę – diagnoza w cenie